sorry

Hejsan..
Sorry för att jag inte bloggat på typ länge!!  Men... nej, jag har faktiskt ingen anledning. Jag har bara inte haft ork helt enkelt ;)
 
Men igår så firade jag min födelsedag. Men jag fyller år i morgon egentligen men då åker jag iväg till Stockholm, sen färja!!!!!!! Fan så najs.
Men igår så firade min släck och familj mig :) Fick pengar och kläder, och presentkort.. Men min absoluta favorit present, det är min NYA DATOR :D
YEEEEY, har önskat mig det länge nu. Och äntligen.  Det var de ända jag önskade mig! Är riktigt nöjd över datorn jag fick. Det är den nya ACER datorn, riktigt snygg och smidig. ;)
Men kommer lägga ut bilder sedan på datorn och kanske lite bilder från igår. Om jag har några.
 
Men ikväll ska jag gå ut på middag med min fina vän Jossan :) Vi ska fira våra födelsedagar, mys.
Så vi hörs senare. Ni får ha det gött!!
PUSS♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback