Oj.Oj.Oj

Förlåt, förlåt,förlåt.. Jag har typ inte bloggat på skita länge!! Men finns faktsikt en anledning denna gång. Jag har inte haft tid, för jag har haft 3 prov i veckan och 2 var jättestora. Så det ända jag gjort denna vecka är att pluggat, inte vart med någon eller gjort nått annat än att sitta hemma och pluggat. Men ska försöka blogga bättre, men har 2 prov nästa vecka så det kommer säkert inte bli så mycket blogga men ska försöka göra videoinlägg iaf.
Det är mycket nu dem veckorna som kommer, 2 prov nästa vecka. 2 prov veckan efter och 1 prov där efter. Men ska försöka :) 
Denna helg har jag iaf inte gjort så jätte mycket, försökt ta't de lugnt. Men i fredags blev de rosvalla, för min lillebror hade match, sen lördagen blev det chilla på dagen sen på kvällen drog jag till Amie och hade väldigt trevligt. Sov hos henne sen cykla jag hem idag. Så idag har jag städat mitt rum och fixat lite! Skönt att ha det gjort :)
Nu sitter jag och myser i mitt rum och lyssnar på musik med tända ljus!! Härlig söndags kväll!♥
 
Nästa vecka så ska jag plugga och föröska hinna med att träna :D det blir nog inte va med kompisar, hhaah det har jag inte tid med!! xD 
Juste idag fick jag hem mina älsklingar ;) nej men fick hem mina låga convers!! HAPPY. 
 
Tänkte uppdatera er lite med mitt övriga liv ;)
Mitt kärleks liv rullar på.. Jag är kär, eller nej. Jag är förälskad! Ni vet såhär kär så det nästan gör ont. Har aldrig vart såhär lycklig. HAN gör mig hel, kärlek till han♥
btw, ingen kommer få veta vem han är!! Hemligt. Han är min prins!
 
Men idag blir det en tidig kväll, så vi hörs! Ska gå ner och mysa med familjen! 
Kärlek.
 
Kram 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback