tiden bah flyger iväg

 
Hej alla xD
Jag har ju verkligen inte bloggat på typ aas länge sen!! Men sånt händer när man går i skolan o har fett mycket prov o man bah pallar inte. Men nu har det rätt så chill med skolan, inte så många prov framöver, så det är skönt, det var lixom nu innan påsk lovet det var jättemycket :O Men aja!!
 
Nu är det LOOOV, så jävla skönt. Ska verkligen njuta hela jävla lovet!!
i fredags så var jag ute med mina syskon o spelade bandy o sen åkte jag longboard!! Härligt, det är inte kallt o det är ljust ute länge, så najs!! Lite bilder från i fredags där uppe!!
 
Sen igår slagga jag med Amie. Yey, hon färga håret och sen åkte vi longboard o satt på slottstaket :D riktikt mysigt,
Sen åkte vi hem till mig o firade min brorsa o sen drog vi ut o röjde xD
ah sen drog vi hem till amie, träffade Matilda o sen typ sov vi :) man bli trött av att åka longboard en hel dag!
bilder :
 
 
och nu ligger jag i min säng o lysnar på musik, ska snart ta nån macka för sen blir det åka till gymmet!! Härligt, med lite träning :)
så vi hör i kväll. Efter gymmet o efter allt xD
nej men, ha de så bra.
 
kram



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback