....

hejsan.
lixom ooops, har inte bloggat på as länge. Och det är därför jag inte haft lust, ska egentligen inte komma med bortförklaringar för jag fortsätter ju xD
Men jaja, that's it.
Vaknade nyss och jag ska väl snart äta frukst. Men idag ska jag städa fett mycket och sedan ska jag åka till Intersport och kolla lite! Sedan inte så mycket, chilla, kolla film :) Inget planerat
Igår så typ sov jag hela dagen, var as trött och mådde inte as bra xD
i fredags så var jag med underbara vänner och hade kul. Hade Deep talk och var på rosvalla oh kollade lite matcher!
 
Jag har blivit beroende av one direction :D
- ville bara säga det!
 
Vi hörs, jag ska försöka bli bättre på att blogga. Kan ju blogga från mobilen, små uppdateringar då och då!
Men då hörs vi senare!
XOXO



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback