Rosvalla..

Hej och förlåt för att jag vart dålig med uppdateringar, men men.. 

Det är så grymt skönt att det är sportlov, men snart kommer de va över 🙈 
Får njuta av de så länge de varar! I veckan har jag ta't de långt och vart med familjen! 
Igår så åkte jag till Elgiganten och köpte en tv, lite sådär random 😉 men det var jättebilligt och jag ville ju ha en tv så jag tog chansen! Är riktigt nöjd. Sen när jag kom hem började jag riva bort gammal tapet och satte dit en stärkande tapet' så på onsdag ska jag sätta dit en riktig tapet! 
Får se vilken jag väljer 👏 

Och nu sitter jag på rosvalla.. Det trodde jag inte skulle hända! Men men. Så nu väntar jag och Lisa på att åka hem! 
Det va nån Sörmlands Sparbank dag när barn fick göra lite roliga saker på rosvalla. Lisa har målat och fått ansikts målning och åkt brand bil och polis bil! 
Hon är riktigt nöjd! 😊 

Men vi hörs senare! Puss❤️







 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback