day 11

- 'Things you want to say to 3 people
 
Alfons: Jag är så glad att jag träffat dig. Jag vet inte riktigt vad som händer mellan oss just nu, men jag kommer alltid älska dig!
Du är världens underbaraste kille. Önska jag kunde behålla dig föralltid. Du är allt 
 
Amie: Jag vet att vi typ bråkar nu, men alltså jag är glad att du finns i mitt liv. Jag är tacksam för allt du gör och att du finns för mig! 
Jag kommer alltid älska dig ´, bästavän :)
 
Pappa: Jag vet att du är borta, men du kommer aldrig vara bortglömd. Jag kommer alltid älska dig, du är min alldeles egna kung!! Jag vet att du finns där och vakar över mig. Men allt jag önksar är att få se dig igen, att få känna dina varma kramar. 
Pappa, jag älskar dig♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback