igår kväll

God morgon alla fina :) ♥
 
Ska bara kort berätta om min kväll igår :D 
Den var underbar. Alfons kom till mig för jag va ensam hemma, och så. Vi kolla på film och pratade. Riktigt underbart. Vi myste hela kvällen, kände mig verkligen älskad ;)
Men lite över 23 drog han hem! 
BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE ♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Men iaf, har precis vaknat och lysnar på musik! 
Ska lana PLL idag, hii. Är riktigt sugen på att bara ligga i sängen idag! Blir nog så :) 
Men ska ner och äta frukost sen. 
Det var nog allt som kommer hända idag,- förutom ikväll så kanske jag ska bor till min kompis och festa lite ;) 
vi får se. 
Och min morfar kommer idag... hmm,  det blir kul!? :D ♥
Men vi hörs senare!!
 
PUSS♥
 
Bild på oss från igår :)



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback