god morgon.. typ

usch vilket dåligt humör jag är på idag... 
 
Men igår va ju jag borta, skulle dragit hem när allt va slut men jag slagga där :) Najjs. 
Det va as kul, skulle ju vart roligare om alla sov tsm. 
Maja sov på övervåningen, Simon och David la sig i ett rum i källaren och Linnea,Jag,Jossan i rummet brevid boysen xd
Men kvällen/natten va lyckad.. 
Imorse drog jag och Linnea och Jossan hem typ 8 ;o 
Så nu är jag så jävla trött så det finns inte.. Usch dåligt humör är jag på oxå, inte ätit. Bara skit från igår! 
Nej. 
Men ska ligga i mitt rum idag, bara slappa. Hålla mig borta från allt och alla. :)
Det är min dag de. 
Skulle sovit hos Linnea idag, men det orkar jag inte så det blir en annan dag. 
Men vi hörs. God natt typ xD Bloggar kanske ikväll. 
 
PUSS♥
 
 
-BTW, jag är fett hungrig ;**********



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback