Sorry

Hejsan! 
Förlåt för att jag inte bloggat på typ 1 vecka.. 
Men haft fett me saker i skolan och hemma ;) 
Så förlåt. Men ska nu ärligt skärpa mig!!! 
Men ska berätta om min vecka :) 

I måndags gjorde jag inget. 
I tisdags gick jag ner på stan med Viktor, Arrvid, Jossan och Millan. Vi gick in på gamestop (nörda lite) sen tog vi en fika på sandy's :) 
I onsdags var jag med Tobbe :) drog hem till han och kolla film. Mys! 
I torsdags/igår va jag med bästa niggah, lina och eddi! Det va så kul. Sen efter eddi drog så flummade jag och lina runt på stan :) grymt!  
Sen idag ska jag va med Tobbe eget skolan! Vet inte vad vi ska göra men nånting :) 

Men de va det! 
Vi hörs senare, ska snart dra till skolan! 
PUSS <3



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback