min vecka.

Hejsan.
Jag har ju inte bloggat i veckan för att jag inte haft tid och min dator är paj, men nu bloggar jag från skolans dator-min data, men den är i skolan hela tiden så jag har den inte hemma. 
Iaf, tänkte bertätta om min vecka. 
I måndags så typ drog jag ner på stan med Linnea, köpte en klocka och lite kläder :) 
Tisdag så gjorde jag typ ingenting..?
Onsdags så drog jag ner på stan med några kompisar, bara chilla och kollade och jag fixade min klocka! 
Torsdags så drog jag hem. och bara tog det lungt
Och nu är det fredag. 
Idag hade jag sovmorgon :D så kom precis till skolan. Har typ Mentors tid. TRÅKIGT!!!!
Men efter skolan blir det stan med Linnea, kolla julmarknaden och sen på kvällen käka lite mat någonstans på stan.  Sen vid 21 blir det bio :D TAGGAD
 
Vi hörs ikväll!
PUSS♥
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback