Igår

Hejsan. 

Glömde blogga igår om min dag, så jag gör de nu.! 
Så igår va jag i skolan.. Som vanligt :s
Sen åkte jag och Linnea ner på stan med Viktor.
Där letade vi efter klockor ;p 
Sen åkte vi hem med mamma och satte på  högsta volym och dunkade på i mitt rum :)
Tog en var sin cider! 
Sen messa Maja och Simon och ville träffas en stund.
Så vi drog till Maja, de va kul :)
Sen vid halv 9 drog vi hem för att vi skulle äta.
Sen såg vi en film och la vi oss o sov<3 
Najs dag 

Idag vet jag inte vad vi ska göra!! Vi får väl se. 
Men ikväll ska jag ta hand om mina "älskade" syskon, för mamma och Plastis ska bort! ;p 
Så ensamma, ska nog lägga alla tidigt sen ha party xD nej men de är skönt att va ensam ibland<3 
Jag och Linnea ska väl typ dra härifrån säkert, men vi får se! 

Vi hörs senare. 
PUSS<3


Bild från igår ;** 






♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback