hemma

hej, nu är jag hemma!!
-äntligen
 
Idag har det vart en låång dag :( Usch hatar verkligen torsdagen..... mer än måndagar ;o 
En sak som jag typ är sur på är att jag trodde det va fredag idag så jag va taggad.. Men sen var det bara torsdag :( blev fett ledsen. 
Men som jag skrev förut så jag ska plugga snart och sen cykla ner på stan och träffa Linnea. :) Blir bra. 
annars inget planerat mer ikväll. 
I morgon ska jag inte göra mått speciellt..tror jag inte! 
Ska vara ensam hemma en liten stund på kvälls tippen xD Blir skönt, ska läsa tror jag. :( 
 
Men nu sitter jag och äter kräm faktiskt. Jordgubbs kräm :) länge sen. 
Ska snart börja plugga lite smått. 
Har jätte mycket till nästa vecka och framåt! så vi hörs senare!! 
PUSS♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback