vilken dag.. :D

hejsa hejsan, vilken underbar dag jag har haft :D världens bästa, till och med skolan va kul idag;o men efter skolan drog jag hem till amie, kul! vi åt mackor ;) och sen drog vi ner till bussterminalen och väntade på vår buss ut til buskhyttan. där träffade vi våra älsklingar, och skilldes åt!!
jag hade en underbar kväll med min älskling, fy vad mysigt! kom hem ca 21.30. så hade hela kvällen med Eddi :D det va underbart, så jävla lycklog att jag har honom!! han är bäst!
men nu sitter jag här hemma i soffan och skypear med baby, haha !!
men i morron ska jag träffa Amie och bara chilla, sen på kvällen får vi gäster. men de hindrar inte mig och amie att inte träffas ;D
kul blir de-!! ♥
 
men det va typ allt, bloggar mer i morron! jag är jätte trött! god natt alla fina! ♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback