UPPDATERING

Hejsan alla fina där ute,
förlåt för att jag har vart dålig med att blogga men ska skräpa mig nu då!
Så nu börjar vi :)
Idag va jag på stan med min lillebror Hampus, han va så jobbig!
Men ni såg vad jag köpte på videon! (Åter kommer om de)
Igår va jag med Josefina och Milena på stan, det va trevligt :)
Nu ligger jag och solar på studsmattan medans Hampus rullar runt som en tönt!!! -.- ;)
Men ikväll ska jag ta det lungt och mysa med familjen ❤

Det där med videos, jag ska börja göra videoinlägg ibland!
När det pr nått viktigt att säga :) som den där HAUL videon!
Bara ibland! Nått roligt då och då ;)

Men ni får ha det bra så hörs vi
Puss ❤

Nu försvann solen :(
Så nu ska jag gå in




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback