May. 12, 2013

Hejsan alla fina :)

Igår var det lördag och det var även ocklemarknad, jag va där med Amanda och träffas trevligt folk!
Det va en bra dag, vi åkte 1 karusell... Fyfan, det va äckligt! Aldrig mer, den knaka och gnissla!!! ;0
Så allmänt va det en bra dag! Jag köpte en keps, OBEY keps! Fyfan, älskar den!
Så blev man kär oxå :$
Men aja!
Idag så har jag jobbat lite ;D tjänat pengar, sen duscha! Och snart ska jag ner till hamnen men familjen :) käka lite glass, myyys ❤
Sen ska jag ta det lungt!

I morron är det måndag och det är massor av skit som jag måste lämna in!! :( men annars blir väl veckan en vanlig vecka! Men på tisdag ska jag träffa Alva, det va jätte länge sen! :D
Vi ska återförenas ❤

Men jag bloggar mer sen!!
Puss och hej ❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback