Lång dag..

Det har vart världens längsta och tråkigaste dag idag... Fyfan, asso för de första så regnade det hela dagen. För de andra så va vi tvungna att vara ute hela dagen. För de tredje det va svin kallt!
Så en dålig dag men efter utflykten så stack jag och Linnea hem till henne, kollade lite skräckfilm och sen bade vi! Men hon puttade ner mig innan, men körerna på -.- *Hämden är ljuv* hahaha!
Men iaf sen kollade vi på mer skräckfilm, läskigt!
Och nu ligger jag hemma och inte gör ett skit. Är så jävla trött, helt sjukt! Och jag måste plugga oxå, buhu :'(
Men det är bara att ta tag i sitt liv eller nått sånt?

Resten av veckan ska jag typ chilla med kompisar! I morron så kanske jag ska va med eddi, men vet inte för hans mobil är paj så vi kan inte messa! Vi går se ;)
Men på lördag så ska jag och Amie kolla SN-bollen! Sen ska vi sova hos mig, på kvällen får vi gäster och då måste man va trevlig xD skoja ;)
Men sen på söndagen ska vi kolla på SN-bollen oxå, jag har lovat eddi att jag ska kolla på han. Haha, flum helg! ✌✌✌✌✌

NI FÅR HA DET SÅ BRA, så hörs vi!
PUSS❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback