TRÖTT

Hej!!

Nu sitter jag i soffan och tittar på Beck!
Chill, men idag sluta jag 15.35..
Jobbigt, men man måste ju (; har haft fysik prov som jag skrev förut, gick väl sädär.. Haha hoppas på det bästa!
Fick tillbaka mitt matte prov idag, fick E..
Fan asso!! Aja, bara försöka igen. :/
Även fast det är godkänt så suger det!!
Aja bara tänka possetivt (: ✌
Ska väl plugga lite nu sen duscha!!
:))
I morron ska jag inte göra nått speciellt! Om jag inte ska va med en kompis, men är kanske trött och så. Får se (;

Bara så alla vet (;
Så är jag lite små kär kanske, hihi inte helt säker men men..
Mina känslor och mitt humör är lite svajigt!! Hihi (:

Snart är det lov!!! TAGGA :D
Ska ha det Chill och sova med kompisar!! (: ✌✌
Ska sova med Linus det är bestämt,
Hihi, blir flum! Det va ju jätte länge sen vi träffades så!! ;)

Men bloggar mer i morron eller nått!
PUSS&KRAM ALLA FINA ❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback