SORRY

HEJ HEJ!!
 
sorry att jag inte bloggat på länge men det är därför att min app på mobilen som jag bloggar igenom funkar inte.. :'(
men och jag har inte haft jätte mycket tid, men nu ska jag fan skärpa mig! jag ska ta bort appen och ladda om den igen! då ska den funka ;)
¨men nu sitte jag i soffan och kollar på tv :) har precis kommit hem från amanda, sovit hos henne från igår till idag. det va kul! nu blir det väl bara att slappa! ska följa med att handla sen, men det är ett tag dit! och det blir kasnke godisbron oxå :) CHILL
tänke faktiskt duscha snart, känner mig lite ofräch (stav)
i morron är det ju söndag och jag tänkte kasnke träffa en vän eller bara ta det lungt, är väldigt trött faktiskt!
 
kärleken: ja... det är väl sådär, känner inte för att ta tag i det nu!
lite mycket med skolan och allt
 
nu ska jag duscha!!
HA DET BRA ALLA FINA! KAN BLOGGA MER SEN!
PUSS ♥♥♥♥♥
 
HAHHA JAG, o fixad och trött! bjuder
 
* ny tröja från cubus :D



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback