SKYLDIG (;

Hej.. :0 x)

Omg, känner mig riktigt skyldig!! För att inte bloggat på evigheter!! Skyldig.. (; :0
Men har seriöst haft jätte mycket med skolan! Prov, läxor, förberedelse, JAA allt typ! Och ingen tid över efter skolan häller.. Men nu är jag här!! Så vi ska alla leva i nuet (:
Så nu ligger jag i mammas säng och kollar på tv- PIPPI LÅNGSTRUMP x)
Hahah njuter (;
Men har precis kommit hem från bio med bästa Linnea o lisorna( våra syrror)
(:
Linnea sov hos mig från fredag till idag! Sen tod vi en fika på stan och bio (:
Mysig helg! Nu bara vara med familjen, mys mys ❤

Som sagt nu sitter jag bara i sängen, i morron ska jag nog bara ta det Chill!
Haha, slappa och TAGGA inför skolan (;
Om inte jag drar mig med till Hampus match! Har inte kollat på Hampus match på ganska länge, och det är ju DM-final!
Men kan ju alltid träffa en kompis, men vi får se (:
Nu ska jag bara chilla ✌

Nu tycker jag att ni alla ska ha det bäst och bara chilla!!
Puss och hej alla fina❤


~btw, bloggar mer sen!




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback