OMG

Hej..

OMG, sorry har inte uppdaterat på evigheter typ! :( (;
Ska börja uppdatera oftare!!
Men har vart så trött jag sjuk!
Och haft så ny mer att göra dom sista dagarn, SORRY! ❤

Men idag har jag vart med Amie på rosvalla för att vi hjälpte till med min brorsans cup :D och igår! ✌
Massor av söta/gulliga killar (:
Men kommer aldrig se dom igen ):
Depp (;
Men men, kul så länge de vara!! Kommer aldrig glömma jö ❤

I morron så kanske jag ska till rosvalla med mamma för om Hampe-min bror, kommer till final så ska jag ju kolla på den! Annars ska jag ta det lungt (:
Skola på måndags, längtar inte!! Usch, jobbigt! Och jag är redan sliten efter 1 vecka i skolan efter lovet! Hahah (;
~ nu lägger jag bara i soffan efter ha precis kommit hem från rosvalla, är jätte trött! Så jag kanske Ska ta en liten tupplur, så jag är lite piggare tills i morron ;D

Kärlek:
Det är lite jobbigt med kärleken just nu, vet inte riktigt mina känslor!
Men det finns en jag tänker på hela tiden sen i föregår !!
Inte så lång tid egentligen men det känns! ❤


Aja, bloggar mer sen kanske!
PUSS&KRAM ✌✌

https://cdn1.cdnme.se/4012609/7-3/pic_51321461e087c36d253d7512.jpg" class="image">




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback