MORGON..

God morgon!
Jag hatar att jag inte kan sova ut ibland nu när jag kan det! Så då vaknar man gärna kl.8.00!! Vill sooovaaa! Men är man vaken så kan man ju blogga lite (;
Så let's blogg! X)
Nu ligger jag bara i min säng och chillar! Försöker somna om men det går inte.
Lyssnar lite på familjen där nere som ska åka iväg på match snart!! Sen kan jag gå upp (;
Orkar inte me dom nu ;* ✌

Idag ska jag väl bara chilla! Kanske träna lite, men annars bara ta det lungt!
Behöver det, är redan utsliten med skolan och allt.. Usch det är mycket nu.
Men snart typ är det påsklov :D
Längtar efter lov!
På tisdag har jag prov- fysik prov, hatar fysik!!

DET HÄR BLIR JU INTE SÅ LÅNGT INLÄGG, men kan blogga senare idag ❤

Kärlek: bara om nån vill veta (; så är jag nog inte kär i någon! Men det finns en jag blir lite piirrig av i skolan (:
Men det är hemligt! Hihi!
Och det finns en till, men han går inte på skolan?! Haha ✌

PUSS OCH HEJ, ha det bra alla fina och underbara läsare ❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback