Mar. 11, 2013

Shabba shena hallå (;

Idag blev det skola :D
Jag har fan längtat efter skolan, hatar att va sjuk. Bara ligga och glo (;
Men idag va jag i skolan och det kändes grymt! Haha va lite prat glad men mina kompisar överlevde nog ✌
Nu sitter jag i soffan, ganska trött faktiskt! (:
Har precis bytt om till mjukisar, härligt härligt! Och snart är det väl dax att plugga lite! Usch..
Hade prov idag förresten, matte prov! Hatar matte och det gick piss dåligt ):
Men nästa delen är i morron. Kan inte bärga mig*host*

Men i morron så har jag inte planerat något speciellt!
Kanske träffa nån kompis eller bara åka hem och chilla! Plus jag behöver kolla byxor på stan (: så vi får se!!
Men vi börjar med skolan sen får vi se
~ jag måste träffa Amie snart, det längesen! Ahahh eller inte jätte, men det är länge för mig (;

Men bloggar mer ikväll eller i morron!
Ska plugga✌
PUSS❤






♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback