SOMMAR

Förlåt för dålig uppdatering:(
Men ska försöka blogga mer i sommar!

Men nu är det sommarlov, så skönt!
Sommarlovet började bra med bästavän sen träffade vi Eddi och Max.
Det va jätte kul, förutom att det började regna as mycket! Men men!
Sen va vi med dom hela helgen, så mysigt!
Jag älskar verkligen att va med er, nu gör mig glad!
Lyckligast på hela jorden, helt sjukt!
Så denna helg har vart helt underbar, de ska göras om!
Men på tisdag ska jag träffa Eddi iaf, och på onsdag ska jag&han träffa Amie och Max kanske ✌

Nu ska jag stor städa mitt rum och sen duscha!
Sen ska jag ta det lungt, så jävla trött asso :o Zzzzz
Bloggar mer sen!
Puss ❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback