min dag :)

hejsan! 
förlåt för dålig uppatering, men som sagt så är det nått fel på min blogg app :/ så jag kan inte blogga genom den. men försöker komma ihåg när jag sätter på datorn! 
Men idag ska jag och min kära familj åka till sundsvall, och shoppa :D jag älskar att shoppa, och att få nya kläder. hahha typ beronde ;o 
Igår så va jag och bada på ett paradis bad med mina syskon :D mysigt, sen åkte vi med linbana upp på något högt berg. Jag som är as rädd för höjder. :/ jag höll på att dö :O hah men sen åt vi på Modos hemma arena, hmm. Jag som inte är så intresead av Modo.. AIK, ska det va :D 
 
1 sak som jag hatar med mig själv.. :O det är att jag vaknar så tidigt när jag väl får sova länge :/ men nu vaknar jag väl tidigt för att jag inte är hemma, och för att alla snackar as högt typ vid 9 på morgonen! 
HA RESPEKT, JAG SOVER!! :D 
 
Jag vill hem.. hem till alla i Nyköping!! Jag saknar ju nyköping...för engångs skull. :o 
JAG BEHÖVER KOMMA HEM ♥
 
på sistone har jag fått fina kommentarer om min blogg, nåra på ask och på kik :) 
jag blir så glad av det, det kan faktiskt göra min dag. Jag blir så lycklig! Jag älskar er, alla mina blogg läsare♥
Ni är bäst, kommentera gärna! Och sluta inte säga vad ni tycker om min blogg! 
KIK: jannasohlin 
SNAPCHAT: jannasohlin 
MESSA: 0733129888 
 
och bara för att jag inte har något liv så tycker jag att ni ska fråga mig saker på ask :D http://ask.fm/jannasohlin 
 
jag i förhand! 
PUSS, bloggar mer ikväll! ♥
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback