LÄNGESEN

Hejsan!

Nu var det länge sen man blogga och så. Men förlåt för det, men jag har helt enkelt glömt bort det :0
Men ska börja blogga igen.

Iallafall, snart är det sommarlov :D jag är så jävla taggat, äntligen så slipper vi skolan :) hahah, bort från alla problem!
Men idag har jag bara städat skåpen och rensat ut massa skit, vi fick sluta kl.11!
Då drog jag om mina kompisar till stan , och nu ligger jag hemma och bara slappar. Ska snart ut u solen ❤
I morron har hela skolan nån fotbollstunering på rosvalla så då ska man dit, efter ska jag va med Amie. Det va längesen ;)
Och på fredag är det skolavslutning!
Efter de ska jag oxå va med Amie, kolla på student, kanske träffa våra killar!
För se, ett bra sätt att inviga sommarlovet på iallafall ❤


Men eftersom jag inte bloggat så mycket så glömde jag skriva igår..
Att det va min och min kära pojkväns 1 månads dag :D
Han gör mig lycklig! Grattis till oss ✌


Bloggar mer sen!
Puss ❤❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback