längesen..?

hej hej!
jag kan tyvärr inte blogga så mycket på dagarna eftersom min blogg-app funkar inte -.- det är as dåligt men försöker komma ihåg att blogga när  jag kommer hem. så försök förstå :D ♥
 
men igår va det ju midsommar, jag hoppas alla hade det grymt. själv var man föst på vallarna med familjen och familjen Blom :) trevligt. Sen drog jag hem och gjorde mig i ordning, sen drog jag och amie ner till hamnen och va där! Efter som det va tivoli så åkte Vi en karusell som heter Batman, hemskt.. aldrig mer, det va så läskigt! den gick upp och ner, jag och amie hade druckit boost innan också så allt kom upp igen :o
så det ska jag inte göra om, hahahah! men det va kul ändå, att vara där med min bästavän! ♥
Idag träffade jag min fina pojkvän för att vi skulle få umgås och säga hejdå innan jag åker till Norrland.. :(
jag kómmer sakna han så mycket, 1 vecka kommer kännas som 1 år..  men men, ibland måste man!
Men kom hen för ungefär en timme sen, det va faktiskt ovanligt jobbigt att säga hejdå till Eddi :( men jag klara de, men nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik! lite deppig faktiskt!!
ikväll kommer jag ta det lugnt och umgås med familjen kanske?
men troligen så kommer jag hålla mig på mitt rum för att jag är sur på 2 st.. hahah i min familj ;D det förtjänar dom.
 
som sagt ska jag till Norrland i en vecka, till Härnösand. Jag ska hälsa på min morfar och min gammel mormor!
jag hoppas hela min familj kommer göra nånting som jag tycker är kul, egentligen tycker jag att det kommer vara as tråkigt att åka dit för att jag har aldrig nånting att göra.. Men man får väl ställa upp för famlijen!!
 
 
Men vi hörs, bloggar mer sen!
PUSS, alla fina  ♥ ♥
 
 
- btw, jag kommer sakna dig jätte mycket Eddi ♥
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback