HEMMA :D

 
Hejsan!! 
 
Vill bara säga att jag äntligen är hemma :D 
som jag längtat att lägga mig i min säng och träffa massor av vänner :) men tyvärr kunde jag inte träffa Eddi idag men ska träffa honom i morgon. Saknart han som fan!!! 
Men saknar faktiskt mera bästavän mer.. När jag kom hem så åker hon till krokek :"( 
Amie kommer vara borta i 2 veckor och bara va hemma i 3 dagar sen ålder hon iväg! Men dom 3 dagarna hon är hemma ska vi va varje minut. om du läsare det här Amie Flamie Karlsson, så vill jag att du ska veta att jag saknar dig som bara fan! Och utan dig kan jag inte leva!! 
JAG ÄLSKAR DIG MEST. 
 
Men så skönt att vara hemma! Nu ska jag njuta. 
Så vi hörs!! 
PUSS ALLA FINA DÄR UTE 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback