godmorgon ♥

´god morgon alla :)
 
vilken härlig dag att vakna till! idag kommer de bli en as bra dag.. förhoppningsvis, det står att det ska regna idag, hmm... hoppas inte! men om man kollar ut så ser man att det börjar komma lite mörka moln, regn vill vi inte ha!
men snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning tills Eddi kommer!
det ska bli grymt kul att va med han idag, och sen ska vi sova :)
men vad vi gör idag får vi se :)
,vi skulle träffas vid ca 1 kanske sen ska vi väl ta de lungt, kanske dra och köpa lite godis till ikväll. lite mys pys!
vi kommer nog va inne mycket om de ska regna :( annars vill man ju va ute om det ska bli fint väder  ♥
 
nu ligger jag och skypear med älsklingen samtidigt som jag kollar om på alla Pretty Little Liars
så jävla grymmmmmaaaaaa  :D
 
men bloggar mer sen! puss  ♥ ♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback