SORRY.. ;(

förlåt att jag inte bloggat på ett tag!
men jag har på något konstigt sätt haft mycket att tänka på. Men jag ska försöka blogga mer!
 
I måndags så åkte jag ner till Amie som var i Krokek. för dom som inte vet vart de är, så är det nästan vid Kolmården! Vi klarade inte av att vara borta från varandra i ca 3 veckor :o
Men i dag åkte jag hem!
Annars har jag inte gjort så mycket idag, städat lite! Så nu sitter jag och lyssnar på musik! Tänker lite på livet :)
Vi ska tydligen också få gäster ;O nej men, usch vill inte! orkar inte ha massa männsikor här..
*FAKE SMILE ON*
Men i morron ska jag typ träffa Eddi, tror jag! Om han har tid -.-
Men aja, annars ska jag träffa någon annan kompis :) Kommer iaf inte sitta och bara vänta!
Nu ska jag gå ner och hämta lite vatten, vi hörs :D
 
XOXO♥
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback