GodMorgon

GodMorgon alla fina där ute! 
 
Idag vakna jag jag vid 6.. Det va så jobbigt, för sen kunde jag inte somna om för att det va för ljust. Men jag gick in i Hampus rum och snodde en sån här sak man har på ögonen när man sover.. Vet inte vad det heter, men hoppas ni fattar! 
Då kunde jag somna om. Jag behövde sova då, för hade inte sovit på hela natten! kunde inte sova :( 
Men sen så vakna jag nyss, 11.00 för att mamma väckte mig -.- 
Men idag vet jag inte vad jag ska göra, typ ta det chill. Om inte jag ska träffa Eddi, han fråga men jag vet inte om jag orkar nånting idag... Men troligen så kommer jag träffa han. Bestämmer mig snart!
Igår så gjordde jag ingenting, jag tog det lungt! Jag hade världens jävla mens verk :O fyfan, hemskt. Men låg och kollade på film, lyssnade på lite musik och så. 
Faktiskt helt okey dag :)
 
Men nu ska jag bestäma mig och göra mig iordning! så vi hörs!! 
 
XOXO♥
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback