FÖRLÅT

Förlåt för att jag inte bloggat på längre'
Men jag vet egentligen inte varför, men har inte haft så mycket tid och inte orkat!
Sorry. + jag vill inte blogga om massa Depp saker! För jag har vart lite Depp på sistone' fråga inte varför, för det har jag inget bra svar på :(
Men ska inte blogga massa depp saker!
Så mina dagar har vart bra.
Tillbringat dom med världens bästavän.
Och såklart min underbara pojkvän och Max :)
Underbara dagar, 2 stycken då men haft grymt kul ❤

Men nu är jag påväg till min bonus farmor&farfar. Mysigt!
Ska äta middag och umgås.
Visst jag är inte så sugen på det men, fake smile on'
Är ju så jävla trött efter att ha vart uppe sent 2 dagar och åkt longboard i 2 dagar oxå!! Har ont i min fot ;O
Jaja, älskar att åka •.•

Annars kommer min vecka vara ganska lugn.
Ska ta det lungt och så. Kanske träffa Eddi nån dag ;p
Amie åkte till hennes stuga idag.. :'(
Hon är ingen täckning eller nått. Så då kan man inte snacka med henne :/
Men de är bara i 3 dagar. Jag ska försöka överleva ❤
Men vi hörs alla fina bloggläsare!

XOXO






♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback