Söndag

Hejsan alla :)

Nu sitter jag i soffan och slappar! Är så jävla trött :0
För igår sov jag hos Linnea och det va awesome! Och Millan va oxå me, vi hade väldigt roligt! Men den kom tårar oxå :/ men aa! Väldigt mysigt! ❤

Idag ska jag typ inte göra något,ska bara ta det lungt!
Snart kommer alla i familjen hem och så då blir det livat... 👎

Kärleks livet är väl sådär! Känner mig små kär men det händer ingenting, allt står lixom stilla! :/
Men tror det är nått mer än bara vänner, men kommer inte säga till någon! Hihi, lite små hemlig :) ❤
~ ÄLSKAR HAN SÅ JA!!

Jag vill ha ett nytt rum! Vill göra om, och göra det fint och prydligt! Lite mysigt och så, men Fuck mitt rum..... -,-
~snart ska jag till Stockholm! Elr aa typ, funderar på det när det blir sportlov :)
Åker väl upp med nån kompis och shoppar loss! :) längtar!! ❤


Men gör väl nått video inlägg senare och bloggar lite! Men aa!
PUSS PUSS ❤❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback