GOD NATT

Hejsan alla, nu är kl. 21.46
Och jag är as trött och tänker faktiskt gå och lägga mig :)

Idag va jag på stan med Linnea och vi plocka upp hennes lillsyrra på vägen ;)
Vi shoppa lite :) jag köpte 2 pennor och örhänge :D happy ❤
Men det såg ju ni på videon :)
Och när jag kom hem plugga jag som en jävla häst inför provet i morron, men fatta ändå ingenting.. Elr jo, men det kommer gå sådär eftersom vi inte har jobbat med det så Mycket:/
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!! ❤

I morron ska jag inte göra så mycket, hem efter skolan och kolla läxor och sånt :( ;)
Annars inget speciellt!!


GAAG, OMB!! På lovet ska man till Stockholm med Amie :) shoppa shoppa, ja men det ska bli jätte kul ❤

Och första mars ska jag och Linnea sköta musiken för en cup på rosvalla i 3 dagar ;) awesome! JB ;) nej men partyyyy all night ;D
Blir jätte kul ❤ massor av killar, yam ;)


Bloggar mer i morron, puss och hej❤


~btw, fått från kik såhär att jag dka göra en sminkvideo, hur jag sminkar mig vardagligt! Så det ska jag göra när jag får tid :)




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback