2013

Hejsan!! Nu var det ett år sen jag blogga ;) Igår var det trevligt, mycket raketer och mycke folk. Hoppas alla hade det bra :) Igår gmail jag och ramla.. Så nu har jag blåmärke på knät och det gör as ont ;0 men men, kul var det!! Jag fick många att skratta ;) Nu sitter jag och bloggar med min iPad.. Men det går inte så bra!! Idag ska jag bara ta det chill och kolla på film framför tv:en :) om det inte blir nått och jag går ut och träffar nån kompis :)?vi får se! Men i nu läget är det lungt och jag njuter :) I morron ska jag och min lilla syster ta hål i öronen! :) fast jag ska ta hål i vänster örat uppe och Lisa ska ta i båda öronen nere :) men Lisa vill inte ta utan mig och hon vill göra det samtidigt, ja vad gör man inte.. Hihi Sen efter går jag kanske på stan elr något sånt! ♥ Kanske tar en fika med Lisa :) Snart ska jag åka upp till Stockholm och shoppa! Min mormor bor där så jag bor hos henne där då:) kanske tar med en kompis, för det är roligare att shoppa med en kompis :) Heheheh, efter son man fick pengar och sånt på julen :D ♥ Bloggar med sen, ha det bra! :D PUSS PUSS ♥♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback