Oj oj

Hej,
Oj oj.. Sorry idag har det vart en dålig uppdatering! 👎 Ber om ursäkt!!
Men idag har jag vart med Amie!
Vi va hemma hos mig först och åt och kollade på "linas kvällsbok" och snacka! Sedan drog vi ner på rosvalla (;
Då träffa vi mina brorsor och deras kompisar!! Då höll vi ett öga på dom -.•
Sen drog vi hem åt varsitt håll (;

Nu ligger jag bara i min säng och bloggar lite (:
Och har precis gjort ordning "skolväskan" tills i morron.. -.-
Vill inte ha skola.. ):
Hatar skolan, så jävla tråkigt och jobbigt!! Men när jag väl kommer där ifrån, så kommer jag sakna den!! 0_0
Men plus jag blir ju inte mer taggad av att jag och min kompis har jour i morron!! DÖDA MIG!!! •.•
Usch, utskrattad i morron då-taggad.. Elr inte!

Men i morron ska jag nog bara dra hem efter skolan och chilla!!
Ska nog träna lite.
Lite kul i morron då! Lär säkert oxå få massor av läxor!! )':


Men bloggar mer sen ✌
PUSS&KRAM ❤



:)

2013-02-25 // 08:44:44

♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback