Lite saker om allt ;)

Hej hej!
Nu ligger jag i mitt rum och gör ingenting! :/ tänker ;)

Imorron taggar man Stockholm med fina Amie! Känns bra, bio, shopping m.m :)
Behöver komma bort från Nyköping lite :) men aa, TAGGA!!

Helt annat..
Orkar nog inte längre va med er.. Sorry, men allt är så mycket och ni är aa!! :/
Ingen av er förstår häller och ni blir bara annorlundare för varje dag.. Och de ä mitt fel känns det som!! Så vi får se hur de blir :/ :)

Kärlek: aa, vet inte riktigt om mina känslor där...
Om jag vill för att jag vill, elr om det bara passar för omgivningen ;) ::(
Där får vi oxå se •.•


Men, bloggar mer sen!!
Puss puss ❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback