Länge sen...

Hej hej!
Nu sitter jag på bussen påväg hem efter en as grym dag med Amie!
Först trampolin med en snygg kille som va där :) :$
Sen badminton, men en hungrig mage ;)
Sen drog vi till bt, och tog varsin buss hem ^^


När jag kommer hem ska jag slappa och ta det lungt, är as trött+ ont i magen och huve :(

I morron vet jag inte..
Får se hur jag mår!

På sistone har jag vart lite Depp, trött efter skolan massa plugg, av Justin(lite dåligt av han), kärleken ! Men nu är väl allt hyfsat :) :/ ?


På måndag v.8 så taggar jag och Amie Stockholm :D tåg upp och tåg hem, sova där tills på onsdag och shoppa och allt!
Längtar som fan :D ❤ kommer bli awesome



~btw, as länge sen jag blogga så här, ska börja göra det oftare!
Puss och hej! ❤❤




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback