struntar i det..

Hejsan, 
Jag tänktesäga att jag struntar i det där med photo challenge.. 
Orkar inte. + det blir aldrig några uppdateringar då, bara bilder. Och det är ju roligare att läsa om mitt liv typ xD
 
Så nu tänkte jag göra en liten uppdatering :D 
hehe. 
Men idag var det julavsluting, sååååååå skönt!!! Har verkligen längtat, är tacksam för de ;)
efter den korta stunden på skolan så gick jag ner på stan med några kompisar och handlade det sista julklapparna och åt och hade det trevligt. 
Sen åkte vi hem till mig, lyssna på musik och dansade xD Sen spelade vi bandy, YOLO. Det var roligt. Sjärvklart så vann jag :p
Men sen så åkte jag till affären och köpte lite tills helgen och julen :)...
Åt nyss och nu lyssnar jag på musik och njuter av lovet. 
FEST HELA LOVET 
 
men vi hörs senare, puss. 
-Kan nog göra en uppdatering om hur helgen kommer se ut, men nu ska jag kolla på film med min lillsyrra. Hon behöver oxå liten egen tjej tid. 
 
PUSS♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback