idag

god förmiddag ;)
 
Som jag skrev igår kväll så sover jag hos jossan, vi har previs ätit frukost :D Så nu passar jag på att blogga medan Jossan duschar. 
Snart ska vi göra oss i ordning och dra ner på stan :) 
Kolla lite och handla, det är nog lite rea!! Sen vid 21.00 blir det bio. BELIEVE- JUSTIN BIEBER♥♥♥♥
Det blir as kul. 
Men vi kommer nog inte vara på stan till det, vet ite vad vi ska göra efter stan. Det får vi se!!
Nu sitter jag i sängen och bloggar ;) och musik på. Väntar på Jossan, som jag skrev så duschar hon. 
Vi hörs senare idag. Bloggar när jag vet mer om va vi ska göra. 
PUSS♥♥
 
 
kommer lite bilder under dagen antar jag ;**********



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback