go morgon

God morgon välden.. ♥
 
Tänkte bara göra en snabb uppdatering. 
Jag vaknade nyss, vakna faktiskt ganska tidigt. Men fryser som en idiot. Igår frös jag oxå.. 
Varför ska det vara så jävla kallt-?
sov i mjukisar, strumpor och tjocka sockor, en lång ämrmad och en flis tjocktröja på det och 2 täcken :D 
Det var rikigt skönt....men frös ändå -.-'
Men men. 
Igår kväll va jag med Eddi och Martin.. Drog och träffa dom en stund för jag va ensam hemma. 
Sen drog jag hem, åt lite och myste i min ensamhet ;)
Faktsikt skönt. 
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. 
Kanske träffa Eddi och Martin, men får se. Ganske inte orkar. 
Söndagar brukar vara en vilar dag :D 
 
Vi hörs senare. 
PUSS



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback