2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Har gjort så jävla mycket i år xD


Hur har ditt 2013 varit?
.- JAAA, grymt år. Har haft det gött och det hoppas jag att ni har också

Blev du kär i år?
- Ja.. 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
- Jag kan nog inte peka ut något specielt datum. Men tycker hela året har vart underbart. Självklart har det vart lite negativt, men tänker inte på det

 

Vad är din största framgång 2013?
-vettefan xD

Bästa köpet?
-Många av mina köp har vart bra, 


Vad spenderade du mest pengar på?
-Kläder..


Gjorde någonting dig riktigt glad?
-Ja, men kommer inte säga det här.. Soryy ;)


Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
- Hey Brother, Timber, The Monster

Vem har du umgåtts med mest?
- Jossan, Familjen


Har du haft ett förhållande under 2013?
-JA


Vart reste du under 2013?
-runt i sverige


Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
- en pojkvän ;)


Vad gjorde du på din födelsedag?
- vette fan


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
-en pojkvän och åkt till USA


Vem saknade du?
- min pappa


De bästa nya människorna du träffade?
-har träffat många 


Vad vill du säga till dig själv inför 2014?




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback