skola i morgon.. ;0

hejsan!
OMG, SKOLA I MORGON :O
Jag vill inte, orkar inte. Men men.. Alarmet är på och jag är redo att kötta, elle så redo man kan bli ;p
Kul att träffa alla vänner man har, men annars nej!!
Men nu sitter jag och kollar på tv, försöker ta det lugnt så jag blir trött ;) Ska snart äta lite varma mackor som danne håller på med, gott! Sen ska jag hoppa ner i sängen, tidig dag i morgon!!
 
Idag har jag vart med millan! det va kul. Vi va hemma hos mig, sen drog vi ner på stan. Kollade lite och jag köpte en skjorta typ :)
Sen drog vi till rosvalla!
Efter det duscha jag och gjórde mig lite iordning tills i morgon. NERVÖS
 
Men vi hörs, PUSS♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback