morronZzzz

 
God Morgon folket! 
Vaknade för första gången på sommarlovet så här tidigt och utan alarm :O STOLT
Funderar på att gå ut och springa. Får se! 
Älskar att vakna när mitt rum är såhär lite kyligt, för då kan man ta på mjukisar och lägga sig under täcket och mysa ner sig och bli varm så :D Så nu ligger jag under mina två täcken och lyssnar på musik. Mysigt'
Men ögonen kan knabbt hålla sig öppna, fattar inte hur jag ska klara detta när skolan börjar! Men men. det löser sig säkert xD
Idag så kommer jag inte va med Amie... 
Går ner på stan en stund tror jag, måste köpa lite saker till skolastarten, ska för nya garderoben lite :)
Så det blir bra, tyyp! Vill egentligen inte gå själv, så jävla tråkigt och läskigt xD Men vafan ska man göra? 
Aja, det går snabbt'
Nu ska jag sätta på en film, eller ut och springa?
Vette fan, men får se! Vi hörs lite senare. PUSS♥
 
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback