UPPDATERING

Hejsan svejsan ;)

Bara en liten snabb uppdatering här!
Idag gick jag till skolan men mådde inte så bra så jag va tvungen att åka hem.. :/
Jag mådde illa och hade ont i huvudet, men mår inte illa längre!! Som tur är.
Men jag hoppas att jag ska till skolan i morron :D ❤
Men nu sitter jag här i soffan och tittar på sagan om ringen :)
Asso den är ju bara för grym, jag rekommenderar den filmen! Den är ju awesome, det finns ju fler men alla är fan lika bra. Och sorgligt är det också!
Men annars är det väl bra med mig.
Denna vecka är en helt vanlig vecka!
Jag har prov på torsdag- Sydamerika :0
Inga läxor faktiskt, det är skönt! ✌
Men jag hoppas ni har det lika bra!! :)

Kärleken då.. JO DET ÄR HEL GRYMT ;) nej men jag är kär och har kille!
Allt rullar på!! Men det dåliga är att han bor i Örebro.. :'(
Men vi är lyckliga ändå!! Det är ju det viktigaste. Hoppas ni alla där ute har det lika bra som jag i kärleken.. Om inte, ge aldrig upp! Alla kommer hitta den rätta tills slut :) ❤

Men ni får har det gött så hörs vi!!
PUSS ✌




♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback