HALLOJ

hej hej!!
 
denna vecka har vart en lång och stessig vekca.. men men!
nu är jag tillbaka och mår bättre! och i torsdags gjorde jag ett svenska prov, jag fick mitt första F.. mitt liv är typ förstört :'( men ska göra omprov och då ska jag få bra betyg!!!!! aldrig mer F.. :O
 Men idag va jag ute och sprang medans lisa cyklade :) riktigt skönt, sen till humlan för lisa ville ha lördags godis sen gick jag en promenad :) bra början på lördagen! ♥ sen ikväll blir det att vara barnvakt åt alla jobbiga syskon xD för att föräldrarna ska bort på fest! det blir nice :) annars har jag det bra, livet leker!! allting rullar på!
Nu iaf sitter jag och kollar på Maria Wern :) riktigt bra, lite små läskigt bara ;*
  -I morron blir det att ta det lungt eller träffa en vän!
 
men det va bara det!! '
ni får ha det bra sålänge så hörs vi!! :D ♥
 
 
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback