GOD MORGON

GOD MORGON ALLA FINA OCH VAKNA :)
 
jag har precis vaknat och då fick jag en smoothie, yaammiiii :;D
men idag vet jag inte vad jag ska göra! får se ♥
men iaf, ska jag nog träna lite! fast ikväll då! vet inte vad jag ska sriva om ;) sitter nu och lyssnar på musik!
ahahha no life!
me i morron ska jag fan ta mig ut xD träffa n kompis eller så :)
 
kärleken just nu är svår.. mina känslor hoppar upp och ner! Men ska ta kontroll över mig sig ;)
en sak vet jag.. att jag är kär, olyckligt kär? rädd för grupptryck (vad alla andra kommer säga..?)
men man kan alltid önska att det kan bli nått! för just verkar hoppet ha slocknat.. :/
men jag hoppas att NI har det mycke bättre i kärleken  ♥
JAG SKA INTE GE UPP!!
 
but i knew you were trouble when u walked in..
 
föresten så kanske jag ska ha en tävling!! ;D vad tycker ni?
kan ni inte vara snälla och kommentera vad ni tycker?  ♥  om det blir tävling så kan jag lägga upp bilder vad man kan vinna! isf utser jag första pris, andra och tredje pris :D
 
MEN NI FÅR HA DET BÄST!!
PUSS  ♥ ♥
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback