GOD MORGON

GOD MORGON världen ♥
 
solen skiner och himlen är blå! vad det är skönt att leva då :)
hah men det är super fint väde roch jag ska fan ut idag :D ♥  men annars nu har jag vaknat och jag ligger och softar i min nya säng. är så grymt nöjd över den :)
men bilder kommer snart, när jag bäddat den och gjort den fin efter ha sovit i den ;)
men idag ska jag ut, sen ska jg städa allas rum.. hah jag är den ända i familjen som har lite mode-vett och jag älskar att inreda rum och sånt :D så det ska bli av!! efter det ska jag ta en dusch!! ♥
 
är det bara jag som är helt dagvild på loven? jag har ingen aning vilken dag det är idag?!
men jag vet att snart är det skola igen.. :,(
jag vill inte ha skola, det suger och man blir stressad av alla prov och läxor!! -.-
men om 70 dagar så är de sommarlov!! :D LÄNGTAR!! ♥
livet borde vara ett lov.. bara ta det lungt.  men men!! ;)
 
JAG VILL HA EN MYSIG POJKVÄN NU.. MEN HELT ENSAM ..  men det är lungt ;D
men vill inte den rätta, och inte leka runt. ska ta det på allvar.. blivit sårad så många gånger så nu kämpar vi ♥
 
men nu får ni ha det bra så hörs vi!!!
PUSSS ♥♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback