ooops

hejsan!
 
sorry att jag inte bloggat på länge nu men har haft mycket! men nu, nu ska jag hålla mig till att blogga varje dag :)
så alla är upptaterade!
men snart är det jul och då jävlar ;)  kommer bli mysigt! vänner släktingar och presenter ;)
+ så är det ju jullov så det ända jag ska göra det är att chilla och träffa mina underbara kompisar :)
 
nu sitter jag slappar i spffan och kollar på något tv program, riktigt bra!
min morfar har kommit nu och min gammal mormor! från härnusand, typ 6 timmar härifrån ;o
och i morrron kommer min mormor och hennes adopterade barn :)
 
och jag gör allt för att bli frisk! jag är dö förskyld och hes, så dricker framt vatten med färsk ingefära och honung... äckligt, men vad gör man inte för att bli frisk? och så blev det ju inte direkt bättre när jag va hos mina kompisar i går.. vi var nästan hela tiden ute och om man är ute i snön med ett par killar så kan man ju fan räkna ut vad som hände!! hahah hela jag var blöt :o
 
men god jul på er och bloggar mer i morron :)
 
XoXo ♥
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback