new year

hallojj ;)
 
nu chillar jag framför datorn medans mamma lagar mat ;)
det luktar....  snart ska man byta om och så börjar pratyt!! :D
 
idag har jag chillat på morgonen och sen var jag på bio med mina syskon x) sune i grekland ! haha den var rolig den, men gamla sune slår ju såklart allt :D och vi åt lunch tillsammans, och så kom vi hem.. då smällde vi några bebis raketer!! :) mysig dag
 
 
vill bara tacka alla som vart med mig/ stöttat mig egenom 2012 :) och alla mina underbara vänner, tjejer som killar!
jag är så jävla tacksam som har er alla :) älskar er så enormt ♥
och min familj! ni är bäst och jag tackar er enormt :D
hoppas alla haft ett bra år 2012, annars önskar jag er alla ett toppen år 2013 :D och jag vill ha kvar alla mina vänner och allt i hela mitt liv! puss ♥ ;)
 
snart snart snart :D om 6 dagar blir man "fjååårtiis" ;) 14 år och galen xD
längtar!! men i morron (1 januari ) fyller min morfar år!! hahaha x) grattis morfar, ihihi
Min bror, mamma och jag fyller ganska nära varandra :)
BROR: 1 februari
MAMMA: 14 februari
JAG: 6 januari ;) lite random men jaja!!
 
1 MARS FYLLER JUSTIN ÅR!! 19 ÅR :D
12.56 AM!! ♥♥
 
bloggar mer sen! puss och kram ♥
GOTT NYTT ÅR!!!
 
 
 



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback