my day..

 hejsan alla bloggläsare ;) (vilka?) x)
 
idag har jag varit i skolan och vart med mina bästa :) 
efter skolan gick vi till stan och fika, sen gick jag till optikern.. kanske behöver glasögon till att läsa och när jag sitter vid datorn ;) efter det träffade jag mina bästaste igen :D 
vi kollade vidare på stan och jag köpte en julklapp till min lilla syster, nu har alla i familjen fått sin lilla julklapp :) 
 
Nu sitter jag bara med datorn framför tv:en och chillar, snart ska jag äta- makaroner och köttfärs sås :) yaaamii!!
Sen ska jag gå ut till min lillebrors avslutning, dom ska sjunga och spela instrument :D sen ska man fika och bara umgås :) med vänner och andra familjer! lite mys mys efter en lång dag :)
 
Kärleken: ja.. kärleken går nog inte så bra.. varje dag får jag ett sms från dig om vi kan va.. sanningen är att jag inte vågar träffa dig, eller jag vågar men är rädd att det ska bli en tyst stund.. asso att vi inte ska ha något att prata om!! vill egentligen bara ligga i dina armar och mysa, kolla på film och inte prata! MEN MEN, vi får se! jag ska träffa dig under det här året iaf!! men du betyder iaf mycket för mig L.B ♥
 
Vill tacka mina underbara bästisar!! Linnea, Jossan, Maja, Millan. Ni betyder så jävla mycket för mig och utan er skulle inget vara detsamma, ni är bäst!! ÄLSKAR ER!!! ♥♥
 
KRAMIISSAR TILL ER SOM LÄSER :**



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback